WadkanZ Multisport - verseny, tábor, edzés

WadkanZ

Druskó Zsófi - Törökbálinti háziasszonyunk

2017. január 15. - WadkanZ

Kedves Futók, avagy leendő Vendégeim!

Szeretettel várlak Titeket törökbálinti versenyünkre, ami nekem olyan, mintha az otthonomba jönnétek! Törökbálinton nőttem fel, ezeken a dombokon szaladgáltam gyerekként, itt dolgozom, itt élek. A sportközpont, ahonnan rajtolunk a munkahelyem is egyben. Az erdő és az utak a mindennapos edzéseim helyszínei. Ezért is örülök, hogy egy kicsit háziasszonya lehetek a versenynek! Tehát ha kérdésetek, kérésetek van, szívesen rendelkezésetekre állok!A tegnapi befutáson sajnos nem tudtam részt venni, ezért ma egyedül indultam útnak . Készítettem pár fotót is út közben:

És a kellemes futás után Mindenkit szeretettel várok az uszimba egy kis lazításra a regenerációt elősegítendő! A következő versenyünkre újból jó erőben kell legyetek!

Szeretettel várok minden érdeklődőt!

Háziasszonyotok:

Druskó Zsófi

A bejegyzés trackback címe:

https://wadkanz.blog.hu/api/trackback/id/tr612540329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása