WadkanZ Multisport - verseny, tábor, edzés

WadkanZ

Druskó Zsófi írása a biatorbágyi részről

2017. január 31. - WadkanZ

Izgatottan vártam a vasárnapi WadkanZ-os pályabejárást, ami Biáról indult. Jó jeges időt fogtunk ki! A fő csapattól sajnos már az elején elszakadtam, mivel egy lassabb futótársunkat nem akartam magára hagyni. Idővel átadtam a kísérést másoknak, de akkorra már nem tudtam utolérni a többieket. A saját utamon mentem, a fotózásról teljesen elfelejtkezve, reménykedve a csapattal való találkozásban. Ezért most összegyűjtöttem pár fotót a helyszínekről, ahogy már soha sem fogjátok ezeket látni, de elképzelhetitek. A biatorbágyi viadukt, Matuska Szilveszter ráhatására:

 

Itt futunk át és ez volt lent!
Sok edzésemen is végigfutottam itt, az 5818-as légvédelmi dandár bázisán, amit a hegytetőre felfutva láthatunk jutalmul. Már ami maradt belőle!

 

Na ezt a fiút sem találjátok majd ott, de mi ott várunk titeket!

A Százlépcső és a Madárszirt visszavezet a természeti értékekhez, de azért pár pincemaradványt is megfigyelhettek. A múlt mindenhol ott kísért...

Na és ilyen napsütést sem ígérhetek, de azért szeretettel invitálok mindenkit a WadkanZ Trail Törökbálint versenyre!

Háziasszonyotok: Zsófi

A bejegyzés trackback címe:

https://wadkanz.blog.hu/api/trackback/id/tr4712540501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása